dag 1 quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van martijn jans - WaarBenJij.nu dag 1 quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van martijn jans - WaarBenJij.nu

dag 1 quito

Blijf op de hoogte en volg martijn

22 Juli 2015 | Ecuador, Quito

Zo men eerste verslag hier. Na een lange reis was ik dan aangekomen in quito. Op het vliegveld ging het al goed. Men backpack is niet mee gekomen. Ik dus zonder backpack naar men hotel toe, nu het daar midden in de nacht was maar snel men kamer gekregen en slapen, dat ging natuurlijk ook niet vanwege die jetlag. Haha. Volgende ochtend op gestaan, het hotel ging achter men backpack aan en ik kan met gerust hard quito gaan verkennen. Ik ben eerst met een kabelbaan naar meer dan 4000m gegaan voor een rachtig uitzicht, maar al snel merkte ik dat de hoogte wat met me deed, dus daar niet al te lang gebleven. Wel een spetaculair uitzicht. Daarna ben ik naar de oude stad gegaan, veel mooie gebouwen, kerken en pleinen. Lekker ontspannen rondslenteren, mensen kijken, lunchen, een bui regen, daarna weer zon. En goed bijgekleurd, uiteindelijk heb ik een touroparator gevondenwaarmee ik het een en ander ben gaan plannen, galapagos, jungle,jungle gaat waarschijnlijk 5 dagen worden, echt diep de jungle in, en galapagos denk ik eem week, waarvan 4 dagen met een cruise mee, morgen wil ik alles vastleggen. Oh wat word dit vet. Haha. Vanavond wezen uit eten met iemand die op men kamer ligt, goed voor je engels als je alleen gaat. Haha. En nu zo ff douchen en daarna op tijd naar bed. Morgen verder de stad verkennen en ik wil ook naar de eveneaar als dat gaat lukken.
Binnenkort meer......

  • 22 Juli 2015 - 12:24

    Steffie:

    Leuk om te lezen!
    Hopelijk heb je je backpack snel terug.
    Je programma ziet er gaaf uit! Mooie vooruitzichten!
    Geniet van je reis!

    Gr.

  • 22 Juli 2015 - 22:44

    Maik:

    Ach geen nood! Een hele week met alleen je handbagage da oefen jij toch het hele jaar!?! :)
    Lekker genieten daar en hou ons op de hoogte maat!
    Fijne vakantie

  • 23 Juli 2015 - 08:48

    Walter:

    He Broertje,

    Klinkt goed! Was het een man of vrouw waar je mee uit eten was? :p

    Veel plezier daar en vergeet niet foto's toe te voegen hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

martijn

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 2908

Voorgaande reizen:

12 Juli 2015 - 31 December 2015

ecuador

Landen bezocht: