Backpacken? ??? - Reisverslag uit Quito, Ecuador van martijn jans - WaarBenJij.nu Backpacken? ??? - Reisverslag uit Quito, Ecuador van martijn jans - WaarBenJij.nu

Backpacken? ???

Blijf op de hoogte en volg martijn

27 Juli 2015 | Ecuador, Quito

Sta ik dan zonder backpack. Maar goed. Ik laat me er niet door weerhouden om toch de omgeving te gaan verkennen. Quito is mooie stad. Zoals je op foto's kan zien. Maar natuurlijk wil ik meer zien dan een mooie stad. Een van de dingen is de evenaar. De evenaar zelf kan je niet zien natuurlijk. Maar er is een groot monument gebouwd door de fransen. Erg leuk om te zien. En vooral allerlei weetjes over de evenaar die er bij verteld worden. Zo schijnt dat je op de evenaar een kilo lichter bent. 2 keer paar jaar is er geen schaduw. En je kan alle sterrenbeelden in de nacht zien omdat je, en het zuidelijk en het noordelijk halfrond kan zien. Verder ben ik een dagje weg geweest naar otavalo. Een markt bezocht. Erg kleurrijk. En ik dacht voor de verandering maar eens slakken te gaan eten daar. Na drie keer nadenken mezelf eroverheen gezet. En eeigenlijk best wel lekker. Heb al veel meer ggeprobeerd. Kan alle namen niet eens onthouden. Maar het smaakt erg goed. Deze dag ben ik ook naar een vulkaanmeer geweest. Erg leuk. Vooral ook omdat deze vulkaan nog steeds actief is. Je ziet bellen naar boven komen van de zwavel. Erg grappig. Verder stond men week natuurlijk ook in het teken van mijn tas terug krijgen. Uiteindelijk is men tas naar zuid Afrika gegaan. Na veel bellen met KLM en via vliegveld quito, men tas uiteindelijk vijf dagen later toch aangekomen in mijn hotel. Zaterdag avond word ik uit bed gehaald Ik omdat men tas er was. Heerlijk natuurlijk. Gelijk opzondag men spullen gepakt en vertrokken naar banos. Een stadje vier uur rijden van quito. Hier werd ik gelijk mee gevraagd naar een wwarmwater bron. Erg ontspannen. Nu zo eten. En kijken wat deze stad me gaat brengen.....

  • 03 Augustus 2015 - 16:30

    René:

    Lekker lekker Janske !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

martijn

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 2911

Voorgaande reizen:

12 Juli 2015 - 31 December 2015

ecuador

Landen bezocht: